تحقیقات جدید نشان می دهد که انسان می تواند تا 150 سال زندگی کند



کر آواز موضوعی فیلم شکوه ، اجرا شده توسط بازیگر زن ایرنه کارا ، شامل خط “من برای همیشه زنده خواهم ماند”. البته کارا در مورد ماندگاری پس از مرگ که شهرت می توانست آواز بخواند ، آواز خواند. اما بیان واقعی این استکبار در برخی از مناطق جهان – به ویژه در صنعت فناوری – طنین انداز است. در سیلیکون ولی ، جاودانگی گاهی اوقات به یک هدف بدنی ارتقا می یابد. بسیاری از نام های بزرگ در فناوری بزرگ سرمایه های زیادی را برای حل مشکل مرگ فروبرده اند ، گویی که این فقط یک ارتقا سیستم عامل تلفن هوشمند شما است.

و اما اگر مرگ صرفاً قابل هک نباشد و طول عمر همیشه سقفی داشته باشد ، مهم نیست که چه کاری انجام دهیم؟ محققان اکنون به این س addressedال پرداخته اند که اگر از طریق ترکیبی از شانس و ژنتیک در اثر سرطان ، بیماری قلبی یا سکته های اتوبوس نمی میریم ، چه مدت می توانیم عمر کنیم. آنها گزارش می دهند که وقتی چیزهایی را که معمولاً ما را می کشند از دست می دهیم ، توانایی بدن ما برای متعادل سازی سیستم های بیشمار ساختاری و متابولیکی خود پس از آشفتگی هنوز با گذشت زمان کمرنگ می شود. و حتی اگر زندگی را با عوامل استرس زای کمی پشت سر بگذاریم ، این کاهش تدریجی حداکثر امید به زندگی را در افراد بین 120 تا 150 سال تعیین می کند. سرانجام ، محققان در بیانیه ای که 25 ماه مه در ارتباطات طبیعت منتشر شده است ، نتیجه می گیرند ، اگر خطرات آشکار جان ما را نگیرد ، این از دست دادن مقاومت اساسی باعث می شود.

وی گفت: “آنها این س askال را مطرح می كنند كه” اگر همه چیز واقعاً به خوبی پیش رود و در یك محیط بدون استرس ، سیستم انسانی پیچیده ترین عمر را داشته باشد ” “، می گوید هدر وایتسون ، رئیس مرکز دانشگاه دوک برای مطالعه پیری و رشد انسانی ، که در این مقاله دخیل نبود. وی گفت ، نتایج این تیم به “نرخ پیری” اساسی اشاره دارد که محدودیت های امید به زندگی را تعیین می کند.

برای این تحقیق ، تیموتی پیرکوف ، محقق یک شرکت مستقر در سنگاپور به نام Gero و همکارانش این “میزان پیری” را در سه گروه بزرگ در ایالات متحده ، انگلیس و روسیه بررسی کردند. آنها برای ارزیابی انحرافات از سلامت پایدار ، تغییرات تعداد سلولهای خونی و تعداد روزانه اقدامات انجام شده را ارزیابی و آنها را بر اساس گروه های سنی مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند.

هم برای تعداد سلول های خونی و هم برای مراحل ، الگوی یکسان است: با افزایش سن ، برخی از فاکتورهای فراتر از بیماری منجر به کاهش قابل پیش بینی و تدریجی توانایی بدن در بازگشت سلول های خونی یا راه رفتن به یک سطح ثابت پس از وقفه می شود. هنگامی که پارکوف و همکارانش در مسکو و بوفالو ، نیویورک ، از این میزان کاهش قابل پیش بینی استفاده کردند تا تعیین کنند که استقامت به طور کامل از بین می رود و منجر به مرگ می شود ، آنها محدوده 120 تا 150 سال را پیدا کردند. (در سال 1997 ، ژان کالمنت ، مسن ترین فرد ثبت شده ای که تاکنون زندگی کرده است ، در فرانسه در سن 122 سالگی درگذشت).

محققان همچنین دریافته اند که با افزایش سن ، واکنش بدن در برابر توهین به طور فزاینده ای متفاوت از یک هنجار پایدار است که برای بهبودی به زمان بیشتری نیاز دارد. ویتسون می گوید این نتیجه منطقی است: یک جوان سالم می تواند یک واکنش سریع فیزیولوژیکی ایجاد کند تا با نوسانات سازگار شود و هنجار شخصی را بازگرداند. اما در یک فرد مسن تر ، می گوید: “همه چیز فقط کمی افسرده است ، کمی کندتر واکنش نشان می دهد و شما می توانید بر آن غلبه کنید” ، به عنوان مثال ، وقتی بیماری باعث نوسانات زیادی در فشار خون می شود.

ویتسون خاطرنشان می کند ، اندازه گیری هایی مانند فشار خون و شمارش سلول های خونی دارای یک محدوده سالم است ، در حالی که تعداد مراحل فوق العاده شخصی است. این واقعیت که پیرکوف و همکارانش متغیری را انتخاب کرده اند که بسیار متفاوت از تصویر خون است و با این وجود همان کاهش را در طول زمان یافته است ، ممکن است یک عامل واقعی در سرعت پیر شدن در بازی در دامنه های مختلف را نشان دهد.

پتار فدیچف ، همكار این تحقیق ، كه یك فیزیكدان و از بنیانگذاران Gero است ، می گوید گرچه بیشتر زیست شناسان تعداد سلولهای خونی و تعداد مراحل را “كاملاً متفاوت” می دانند ، اما واقعیت این است كه هر دو منبع ” کاملاً همان آینده “نشان می دهد که این میزان پیری واقعی است.

نویسندگان عوامل اجتماعی را منعکس کننده یافته ها می دانند. پاركوف گفت: “ما بین 35 تا 40 سالگی چرخشی شیب دار مشاهده كردیم كه كاملاً تعجب آور بود.” به عنوان مثال ، وی خاطرنشان کرد ، این دوره اغلب زمانی است که فعالیت ورزشی یک ورزشکار به پایان می رسد ، “این نشان می دهد که چیزی در فیزیولوژی در آن سن واقعا می تواند تغییر کند.”

تمایل به کشف اسرار جاودانگی احتمالاً تا زمانی ادامه داشت که مردم در مورد مرگ فهمیدند. S. J. Olshansky ، استاد اپیدمیولوژی و آمار زیستی در دانشگاه ایلینوی در شیکاگو که درگیر این موضوع نبود ، می گوید: امید به زندگی طولانی با امید به زندگی یکسان نیست. وی گفت: “تمرکز نباید بر زندگی طولانی تر باشد بلکه باید در طولانی مدت داشتن سلامتی باشد.”

ویتسون می گوید: “مرگ تنها چیزی نیست که مهم است.” “چیزهای دیگر ، مانند کیفیت زندگی ، هرچه افراد از دست می دهند ، اهمیت بیشتری می یابند.” او می گوید ، مرگ مدل شده در این مطالعه ، “مرگ نهایی طولانی مدت است. و س isال این است: آیا می توانیم زندگی را طولانی کنیم بدون اینکه سهم زمانی را که مردم در یک وضعیت ضعیف می گذرانند طولانی کنیم؟ “

اولشانسکی می گوید: “نتیجه نهایی محققان برای دیدن جالب است.” او آن را چنین توصیف کرد “هی ، حدس بزن چه؟ درمان بیماری ها در طولانی مدت تاثیری که ممکن است بخواهید نداشته باشد. این فرایندهای اساسی بیولوژیکی پیری ادامه خواهد یافت. “

ایده کند کردن روند پیری توجه نه تنها انواع سیلیکون ولی را که آرزو دارند خاطرات خود را روی کامپیوتر بارگذاری کنند ، بلکه همچنین تیم تحقیقاتی که چنین مداخلات را وسیله ای برای “فشرده سازی عوارض” می دانند – برای کاهش بیماری و ناتوانی در پایان زندگی برای طولانی شدن سلامتی. این س ofال که آیا این موضوع بر سقفهای اصلی مشخص شده در آن تأثیرگذار است؟ ارتباطات طبیعت مقاله بسیار حدس و گمان باقی مانده است. اما برخی مطالعات در حال شروع هستند – به عنوان مثال آزمایش دارو برای تشخیص دیابت ، متفورمین – به منظور کاهش علائم پیری.

در همین راستا ، فدیچف و تیمش از ارزیابی خود از حداکثر عمر انسان دلسرد نمی شوند. نظر او این است که تحقیقات آنها آغاز یک سفر طولانی تر است. فدیچف گفت: “اندازه گیری چیزی اولین قدم قبل از مداخله است.” همانطور که وی می گوید ، گام های بعدی ، هنگامی که تیم این میزان مستقل پیری را اندازه گیری کرد ، یافتن راه هایی برای “از دست دادن انعطاف پذیری” خواهد بود.


منبع: khabar-nab.ir

دیدگاهتان را بنویسید

Comment
Name*
Mail*
Website*